torsdag, januari 31, 2008

Mera scrappat!

Har varit en lååååång dag. Fick sitta i bilkö pga bilolycka på vägen hem vilket gjorde att det tog en timma extra att ta sig hem. Puh! tur att det inte är så varje dag.
Har scrappat lite grann i veckan men eftersom det är mörkt när man kommer hem (ska bli såååå skönt när våren kommer!!!) så kan jag inte fota Layouterna. Det får bli till helgen. Tills dess tänkte jag fortsätta att lägga in lite äldre LOs som jag fortfarande känner mig ganska nöjd med.



































3 kommentarer:

Simmat sa...

Sååå mycket fint i denna bloggen!!! Återkommer garanterat....

Anonym sa...

Så mänga härliga LO, lägger dig i min favorit lista.... Tacka Karin för tipset.
Kram kram Aase

Anonym sa...

Hit hittade jag idag, och jag är nu full av inspiration :) superfina layouter! kommer tillbaks ;) Maria