tisdag, februari 26, 2008

Ludde scrap!

Har för första gången scrappat en bild på vår vovve Ludde. Har alltid gillat denna bilden på Ludde för han ser så avslappnad och drömmande ut. Färgerna blev inte det bästa på kortet av LO:n, men färgskalan är organge och turkos/blått (igen!!!).
Annars scrappar jag numera nästan varje dag. Tänker varje dag (eftersom jag känner mig ganska trött på kvällarna) att nu ska jag inte scrappa ikväll utan bara sitta och slappa framför TV:n, men så dyker en ny idé upp i huvudet och så måste man gå och testa hur det skulle se ut. Har scrappat lite till olika tävlingar som jag inte kan visa än men det kommer väl så småningom.
Så ha det bäst, flodhäst! alla goa glada snälla människor/scrappare och scrappa på!



2 kommentarer:

Unknown sa...

Söt! Jag är ocksa väldigt turkos! Inte en enda utan atminstonde en detalj i turkost :D Och gud vad fina smycken!

xoxo

Anonym sa...

Härligt att vara i ett scrapstim, själv är jag soffliggare just nu.
Kram kram Aase