onsdag, februari 13, 2008

Nytt men gammalt!

Efter några dagars grym reumatisk värk (aj, aj, snyft!) är jag tillbaka på banan (och benen!) igen. Här ska skapas!!! Men tills att jag har något nytt att visa så tänkte jag fortsätta att visa några av mina äldre alster. Så här är två LOs jag gjorde i höstas då jag var helt nybörjare på detta. Jag känner mig fortfarande mycket som en nybörjare men man utvecklas ju och testar hela tiden nya saker, vilket är jättekul! Men, men känner mig ändå ganska nöjd med dessa LOs fortfarande, kanske för att man tycker att man lyckades få fram känslan i kortet.
Ha det bäst, flodhäst! och scrappa på :)



















2 kommentarer:

Mikaela sa...

Snyggelisnyggt!

Anonym sa...

Jättesnygga layouter! Skönt att du är på benen igen! Tyvärr så vet jag hur du har det. *kram*