torsdag, februari 14, 2008

Snart helg!

Japp, jag fick faktiskt gjort lite igår kväll! Satt upp till halv ett vilket kanske inte är så smart om väckarklockan ringer kvart över fem på morgonen. Men det är ju så roligt när man väl kommer igång så man glömmer bort tiden. Men man lever ju bara en gång och man kan ju inte sova bort tiden när man kan göra roligare grejer. På tal om roliga grejer så ska jag och min mamma åka till den kungliga huvudstaden i helgen och titta på musikalen Dr Jekyll and Mr Hide. Det ska verkligen bli skoj :) Får passa på att shoppa lite oxså:)
Här är i alla fall en av layouterna som jag gjorde igår (hm, jag verkar har snöat in på kominationen av färgerna turkos och orange just nu ???)

4 kommentarer:

terese sa...

härlig LO! orange & turkost är ju en fräck kombination!

Anonym sa...

Här var det många nya fina layouter !!! härliga färger...

Nallebr.. sa...

vilken fin LO!!!
FÖRSTA GÅNGEN JAG ÄR IN PÅ DIN SIDA ...det fanns mycket fint att titta på och bli inspirerad av!!!

Cattis sa...

Så mycket fint och inspirerande det fanns här inne!! =D
Din kalenderalmanacka är ju hur läcker som helst! Och den här layouten underbart härlig! Turkost och orange är hur snyggt som helst ihop!

http://kathis.blogg.se/