torsdag, mars 13, 2008

Ska bli liftad!

Herregud vad roligt! Jag blev kontaktad av Sara på scrappiz bloggen. De ville visa scrappare som scrappar freestyle och frågade om jag ville vara med. Naturligtvis! Jättekul att bli uppmärksammad för vad man skapat! Inte för att jag någonsin reflekterat över vilken stil jag har när jag scrappar, jag scrappar bara efter humör och känsla. Inte nog med att de ville visa upp mina alster, de ville att JAG skulle göra en LO som andra kunde lifta!!!! Skitkul verkligen- hur go é inte den då (göteborgare). Jag é såååå glad, ska bli jättekul att se om någon liftar min LO. Hursomhelst så här ser den ut!


















3 kommentarer:

Anonym sa...

å vad läckert med solen....är det vanliga nabbipärlor du har användt?

tack för titten

MissMian sa...

Så snygg!!

Mikaela sa...

åh så snygg! Vet du, då är det du och jag, för jag fick ett mail jag med och då sa hon att det var jag och en tjej till, kul va??