söndag, augusti 31, 2008

Födelsedagståg!


Kolla in passagerarna!

6 kommentarer:

fialoppan sa...

Så himla fint! Godispåsarna är underbara! Bra med lite annat i påsarna, så gjorde vi också. Albin var på kalas i helgen, jag fattar inte varför de alltid ska få så MYCKET godis. Men Albin är så inrutad på fem bitar eftersom det är vad han får på lördagar så han sparade resten till nästa lördag utan protest! :)

Anonym sa...

Hip hip hurra i efterskott! Vilken duktig kille som inte äter godis!!! Joel skulle nog kunna leva på det om han fick...vilket han naturligtvis inte får! Söt som socker är han ju i vilket fall er kille!
Annika

Unknown sa...

Det där är nog den finaste födelsedags-tartan jag sett! :) Det blev ju jättebra! Du bara maste bjuda mig pa nästa kalas, vill se sant fint pa riktigt... om det nu bara inte var sa langt fran Frankrike... pfff

Men men, ser ut som ett väldigt lyckat kalas, kul!

Jag är pa upphällningen nu, aker till Marseille imorgon kväll och sen är examensprovet kl 14h30 pa onsdag, tänk pa mig! :) Behöver all push jag kan fa!

Nä, tebax till böckerna, haller pa med tropiska sjukdomar, superkul...

Hej hopp!

Kram

Nallebr.. sa...

har en awards som jag vill ge till dig.. kika på min sida:)

Mya sa...

så superfin tårta, värsta coola morsan är du :) kram

Anonym sa...

ÅÅÅH vilken cool tårta!! Det måste jag komma ihåg till Gabbes födelsedag i januari. :D Måste hålla ångan uppe efter tårtan jag gjorde i helgen. ;) Kram!!