söndag, augusti 31, 2008

Ingen scrapping- bara fiskedamm

Har inte hunnit med att scrappa så mycket denna veckan. Jag längtar verkligen efter att sätta mig ner i lugn och ro och skapa lite av alla fina sommarfoton man tagit. Så i brist på annat tänkte jag visa påsarna jag gjorde till fiskedammen på Leos kalas idag. Eftersom Leo inte äter godis (självvalt-det ska han göra när han blir stor?) så försökte jag komma på lite annat att stoppa i påsarna. Det blev lite tutor (tur att man var ute-för de var poppis!), såpbubblor, klistermärken, klubba och tablettask (lite godis fick det ju bli).

























3 kommentarer:

Unknown sa...

Sa fina pasar! :) Jag vill ocksa ga pa kalas! Sa snygg stämpel du använt, var kommer de ifran? Han är ju för söt - inget godis, han kommer ha stans finaste tänder!

Kram! :)

Anna/Augusti_73 sa...

Åh vilka söta påsar!

/A

lantromantik sa...

Så fina påsar...Mvh jenny