tisdag, augusti 26, 2008

Ny digital LO!

Orkade inte riktig plocka fram mina scrapp-grejer idag så det fick bli en digital-scrap istället. Kul att pilla med ibland som omväxling tycker jag. Om ni undrar över pappret så är det köpt här.
Annars gick jag för ca en vecka sedan med i SIS. Jag laddade upp lite LOs och kort och när jag fick ett nyhetsmail från dem igår så upptäckte jag att ett av mina kort hade blivit valt som Stellar snapshot. Inte för jag vet vad det innebär men det är ju underbart roligt att uppmärksammas :)
Förrutom detta så laddar jag för fullt inför helgens fyraårskalas för Leo. blir släktkalas på lördag och barnkalas på söndag (pust!). Försöker bara hålla tummarna för att vädret blir bra så att vi kan kalasa ute. Underlättar ju något vid barnkalas :)
Även fotouppdrag verkar fortsätta rulla in och det är oxså underbart roligt. Beställaren av Rockshow-postern var grymt nöjd och "tänkte aldrig anlita någon annan fotograf" :) Dessutom har en kompis kompis frågat om jag kunde tänka mig att fota hennes barn, så som ni förstår är jag överlycklig :)

7 kommentarer:

petrified in pink (Petra) sa...

Superfin LO, visst har de mycket fint på Sweetshoppe, en riktig favoritaffär! Kul med alla fotouppdrag, det är du väl värd, du är en jätteduktig fotograf. Stort lycka till med allt kalasande i helgen, vi måste givetvis se till att du har postern tills dess. Kram

I ett litet hus sa...

Så kul med fler fotouppdrag! Superduper snygg diggi layout!

Ha det gott! Kram

maybe*mej sa...

jättefin LO. Det går så snabbt att scrappa digitalt så det kan vara jättekul emellanåt. Kul med dina fotouppdrag. postern blev ju superfin. Kram

Mya sa...

Va kul att du var med i nyhetsbrevet, jag var tvungen att kolla bland mina gamla mail, och där fanns det. det fotot är ju alldeles underbart, förstår att de valt ut just det.
Fotot på min blogg tog jag själv på morgonen innan jag gick till skolan(eller gick och gick, åkte taxi)
på mässan kommer jag arbeta båda
dagarna. ska bli jättekul att ses! kram

Pernilla ~Pillan~ sa...

Hej! titta in på min blogg i kväll så har jag något till dig ;-)

Mikaela sa...

Såg din bild i nyhetsbrevet, superfin var den. Ska du på mässan? Det vore kul att ses.

Tipsy Tessie sa...

Ja, jag ska jobba på mässan! Jag ska stå i Pappersbitens monter hela lördagen i alla fall. Vore jättekul att ses :)