tisdag, augusti 12, 2008

Nyscrappat!

På uppdrag åt Pappersbiten scrappade jag igår denna LOn. Med ett foto på mig själv för en gång skull. brukar ju alltid bli bilder på andra och mest på Leo. Färgglatt som vanligt och med en liten lista för första gången i min scrapphistoria.
Annars har jag börjat jobba igen efter semestern och det känns väääääldigt segt. Speciellt när det är rena rama höstvädret med regn som öser ner när man kommer hem så man kan inte ens vara ute då. Känns som att hösten har kommit väldigt tidigt :( Inte skoj-lite deppigt.

7 kommentarer:

Tara sa...

for en fantastisk LO!!!
heeeelt etter min smak...

Anonym sa...

Superläcker!!!!!

Nallebr.. sa...

snyggt!!!kul att du scrappar dig själv tycker jag!! har aldrig gjort det själv men ska nog ta och göra det!! måste fråga hur spar du dina LOs??

maybe*mej sa...

Jättesnyggt. Kul ide med trädet. Scrappar du alltid 12x12 tum eller kör du andra format med? Jättefint iallafall. kram

Tipsy Tessie sa...

Tack för era glada tillrop! Jättekul att ni gillar den. Gillar själv de starka färgerna.
Nallebrum-jo, jag spar mina LOs i plastfickor i pärm från American craft (tror jag)-har inte orkat att dekorera dem men man får väl sätta årtal på ryggen tänkte jag.
Maybe*mej-jag har mest scrappat 12X12 än så länge-men jag försöker att testa nya saker hela tiden så det kommer säkert andra format allt eftersom. Har ju gjort lite minialbum i andra format och det är ju kul :)

Mya sa...

Så himla cool. love it!!!!

fialoppan sa...

Otroligt snygg! Färgerna, träden , bladen, wow!