torsdag, oktober 23, 2008

Min man!

Här kommer en LO som jag gjort i veckan (förrutom att redigera massa foton). Har snöat in lite på foamstamps just för tillfället. Imorgon är min jobbfredag (jobbar varannan fredag) men på kvällen har vi planerat att gå ut med några kompisar för en gång skull. På hösten blir det ju mycket hemma och uggla, så det ska bli kul att hitta på något. Nästa vecka har vi Ullared och Uddevalla för att äntligen kolla in rockshowen, så vi har en späckad vecka framför oss. Ska bli kul att det händer lite och naturligtvis har jag även lite nya fotojobb inplanerade. Spännande men busy :)
My man

3 kommentarer:

Mya sa...

Så himla fin, gillar texten på fotot!!! kanonläckert tessie! kram

Anonym sa...

Ja vad skoj med foamstamps.. måste "damma" av mina med.

Ursnygg layout!

Nina sa...

LÖÖÖÖÖVLI!! Så otroligt snyggt!