lördag, november 01, 2008

Lite frånvarande!

Hej på er. Har varit lite frånvarande sista veckan pga en rejäl släng av magkatarr efter en tragisk händelse som inträffade här hemma på vår gata. Oro sätter sig alltid i magen för mig och jag får svårt att äta och sova. Börjar att bli lite bättre, men det tar lite tid.
Ta hand om varandra i höstmörkret och var rädd om era nära och kära. Så himla lätt att ta det man har för givet.
Många kramar till er alla från mig (som känner mig lite ynklig just nu)

12 kommentarer:

Anonym sa...

Skickar en stor kram!

Christine sa...

Det lät inge vidare =(

Kram till er!!

Anonym sa...

Krya på dig. Låter inte så bra..kram

Nina sa...

Låter som att du behöver en stor styrkekram...så

KRAAAAAAAAAAAAAAM!

Unknown sa...

Hoppas du mâr lite bättre nu och att oron lagt sig, jag vill ju att du ska vara glad!
Rätt har du, vi ska ta vara pâ nära och kära...

Hopppas din helg varit 'uppvilande',
massor av kramar!



(och sorry för FB, sâg ditt mail dagen efter)

Nallebr.. sa...

hoppas du mår bättre!!!
kram

petrified in pink (Petra) sa...

Skickar en stor cyberkram och går genast in och kramar om de mina lite extra hårt! Hoppas magen snart bättrar på sig, tag hand om dig!

Jag... sa...

Låter inge kul det där! Kram!

Mya sa...

Tittar in för att se hur du mår och passar på att ge dig en stor kram! mya

maybe*mej sa...

Hej din stackare. Hoppas att du mår bättre.

Min kompis som inte just är inom pysselsvängen brukar vara inne på min blogg ibland... och idag sa hon.. DU..den där Tjejen..Tessie..nåt.. va duktig hon är på att fota...

så nu vet du det. å jag höll ju med henne såklart.
kram på dig

maybe*mej sa...

hej.

oj. det här är inte likt dig att inte ha skrivit nåt här på så länge...hoppas verkligen inte att du är superdålig. krya på dig om du fortfarande är lite sjuk...
kram

Anonym sa...

Visst får man vara ynklig ibland...
Hoppas du kommer tillbaka och att du kryar på dej
Kramen en stor Aase