söndag, augusti 23, 2009

Fotobok-sommarbilder!

Söndag 10 dagar kvar till beräknad bf. Tålamod krävs :) Kan inte göra så mycket så senaste dagarna har jag tillbringat med att redigera foton och göra fotobokssidor, så min sommar 2009-bok är numera färdig att beställas. Eftersom jag får frågor efter varje fotoboksinlägg så tänkte jag upprepa att jag brukar beställa mina böcker på www.myphotobook.se och mallen till fotoboken är gjord av AliE och kan köpas här. För er som undrar hur man använder sig av digitala mallar, så kolla in mitt inlägg här tidigare i bloggen.

Här lite av alla bilder från sommarens utflykter. 72 sidor blev det i fotoboken denna gången. Detta blir den fjärde boken som jag gjort och beställt via myphotobook. Jag har beställt både med mjuka och hårda pärmar.
framsida
Framsidan
baksida
Baksida
Juni13
blev ingen ram runt denna men jag orkade inte ladda den en gång till
Juni14juli9juli10juli11juli12juli13juli14juli19juli21juli23juli22

5 kommentarer:

baileyz sa...

det är otroligt hur bra du fotar. Sopor skulle kunna bli en vacker tavla när du är med. Fantastiska ljusa bilder och perfekta vinklar!

Frida sa...

Du gör det igen, underbara foton och färger. Och vilken härlig sommar ni har haft och den blir ju bara bättre alldeles snart :-)

Cecilia sa...

Brukar kika in här då och då och blir så otroligt inspirerad av dina härliga inlägg. Super fina foton, hem och skapande :) Hoppas bebben kommer snart.
Mvh/Cecilia

Marie/Mison sa...

Har liksom aldrig riktigt kommit till skott och provat göra en sån fotobok. Ska nog ta mig i kragen och prova här framöver! Tack för allt tips.

Nallebr.. sa...

alltid lika fina sidor:) håll ut!!! snart är det dax:) kram