torsdag, augusti 20, 2009

Statusuppdatering!

Dessa foton är tagna för en vecka sedan, men så här ser jag ut! Stor, stor jättespänd ballong på magen. Magen pekar rätt ut-inget på sidorna alls. Ganska påfrestande för det är svårt att ligga ner eller sitta bekvämt utan att ha massa kuddar runt omkring. Men man får göra det bästa av situationen. Jag mår bra, känner mig lugn och väldigt, väldigt avstressad. Så himla skönt!!! Skickar en hälsning till er på jobbet-jag mår bra, men nu längtar jag väldigt, väldigt mycket efter att få hålla vår lille bebis snart. Som ni säkert ser på bilderna så är jag i alla fall tappert leende-än ska jag väl tillägga.
Namnlöst-2

4 kommentarer:

Mya sa...

wow vilken ballong vackra du ♥ kram

Mathilde sa...

Vad vacker du är! Man blir ju alldeles glad av den här bilden :) Du strålar!

Karin sa...

Åååå va fin du är! Så vacker!
Å om ja får gissa, så tror ja att de blir en kille :)

Tipsy Tessie sa...

Tack snälla söta ni!!! och Karin du gissade helt rätt för vi vet redan sedan länge att det blir en liten kille :)