måndag, augusti 23, 2010

Macarons och dalia!

macarons

8 kommentarer:

Sheneligans! sa...

Åå, utrolig flotte farger! Likte veldig godt fatet, og kakene så herlige ut!

Ha en god natt. :)

Linruz sa...

Guuuud vad härligt det ser ut!!
Kram Lina

Titti sa...

Mmmm...:) både för ögat och munnen!

maybe*mej sa...

superfina macarons. underbara färger ihop. =) hoppas du mår fint. Nallebrum kommer hit i sep. ni kanske också kan komma för bi om ni vill. kram

Anonym sa...

Men så underbart de ser ut!

♡Johanna♡ sa...

Dom ser goda ut! Har du gjort dom själv?
Vackra färger!
Kram ©Johanna Majkvist

LottaM sa...

Härliga bilder och färger. Jag måste testa att göra Macarons. är det svårt?? Synd att vi inte har föler små¨ttningar på gång. Jag älskar Ozzys säng. En sådan skulle jag vilja ha till en liten baby. Kram Lotta

Tipsy Tessie sa...

Dessa macarons har jag inte bakat själv, har köpt dem. Jag testade att baka i sommras, det är lite meckigt, men de blir goda :)