onsdag, augusti 10, 2011

Nya projekt och semestern slut!

Japp, då var semestern över och man tvingas tillbaka till verkligheten igen. Både skönt och lite sorligt. Men semestern har varit full av aktiviteter kan jag lova. Vi har målat vårt hus, vilket inte är ett litet projekt. Dessutom har jag en snäll och händig make som ställer upp på mina vilda idéer med nya projekt :) sådan tur har jag! här får ni en liten tjuvkik innan det är färdigt. Kan skvallra om att det involverar gamla fina fönster
Untitled-1
aug2011,1
Kan tipsa om ett smarrigt recept som vi fick smaka första gången hos våra goda vänner i sommar och som sedan blivit en klar favvis. Kokta rödbetor, som skivats och gratinerats i ugnen med chevre, honung, pumpafrön, cashewnötter och solrosfrön. Mumma kan jag lova och en fröjd för ögat!

Inga kommentarer: