tisdag, maj 28, 2013

Färgboostad på Rice-möte :)

Förra veckan var jag iväg för att träffa fina Kristina och hennes kollegor som jobbar på Rice. De skulle presentera sin nya höst- och vinterkollektion i hennes vackra hem i Skåne. Ni som följer mig kanske känner igen hennes hem från mitt blogginlägg för cirka ett år sedan? Så roligt att få komma iväg hemifrån på lite äventyr och träffa otroligt inspirerande och roliga människor. Känner mig verkligen inspirerad och boostad. Här är lite bilder från kvällen jag kom. Kommer fler inlägg om resten av besöket. Blir så otroligt inspirerad och glad när jag är hemma hos Kristina, och det slutar med att man har tusen idéer man vill ta tag i så fort man kommer hem. Tack Kristina!
Ricekollage01
 Fina Kristina bjöd på god räksallad när jag kom fram på onsdag kväll.
Ricekollage02
Kristina med sambo och kollegor från Rice fixar i Kristinas underbara kök!
Ricekollage03
Färgglädje!!!
Ricekollage04
En riktig man har förkläde i köket!
Bild009
Fina papperslycktor som Annelie hade med sig från Inreda.com
Ricekollage05
Mycket Facebook och Instagram på telefonerna blev det under kvällen kan jag lova, och jag var inget undantag. Vi laddade telefonerna i omgångar och bytte tips med varandra :) 
Ricekollage07
Här har Annelie från Inreda.com en snabbkurs för Malin från Hamngatan12, hur man använder Instagram.

1 kommentar:

Jeane M. sa...

Lovely spread! Got smitten by those colorful dinnerwares. Got my eye on your next posts.